|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0001171252 |
005 |
20200318075202.7 |
010 |
# |
# |
$a 92-3-101914-7
$b UNESCO
|
010 |
# |
# |
$a 0-85935-066-5
$b Bowker Publishing
|
010 |
# |
# |
$a 0-89059-002-8
$b Unipub)(у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20150213d1982 m u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a GB
$a US
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a ak g 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a ha
|
200 |
1 |
# |
$a World guide to higher education
$e a comparative survey of systems, degrees and qualifications
|
205 |
# |
# |
$a 2nd ed.
|
210 |
# |
# |
$a Epping
$c Bowker Publishing
$a Paris
$c UNESCO
$a New York
$c Unipub
$d 1982
|
215 |
# |
# |
$a XVІI, 369 c.
$c табл.
$d 23 см
|
225 |
1 |
# |
$a Studies on the evaluation of qualifications at the higher education level
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый у канцы раздзелаў
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar6611
$a ВЫШЭЙШАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26291
$a ПРАФЕСІЙНАЯ КВАЛІФІКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35558
$a ВУЧОНЫЯ СТУПЕНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar32168
$a КРАІНЫ СВЕТУ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1622749
$d Парыж
$a Францыя
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar8605785
$d Эпінг
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 378(100)(035)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.35.01
$2 rugasnti
$v 6
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar176178
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20150213
$g psbo
|