|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001151169 |
005 |
20241018132339.0 |
010 |
# |
# |
$a 83-02-05548-4
|
100 |
# |
# |
$a 20141121d1994 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a pol
|
102 |
# |
# |
$a PL
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Wyzwalanie aktywności dzieci głębiej upośledzonych umysłowo
$e programy i metody
$f Hanna Olechnowicz
|
210 |
# |
# |
$a Warszawa
$c Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
$d 1994
|
215 |
# |
# |
$a 355, [1] с.
$c іл.
$d 21 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar47751
$a СПЕЦЫЯЛЬНАЯ ПЕДАГОГІКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar84527
$a СПЕЦЫЯЛЬНАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9018
$a ДЗІЦЯЧАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2397510
$a РАЗУМОВАЯ АДСТАЛАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2529
$a ДЗЕЦІ З АСАБЛІВАСЦЯМІ ПСІХАФІЗІЧНАГА РАЗВІЦЦЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar24246
$a ПАЗНАВАЛЬНАЯ АКТЫЎНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar33013
$a ТВОРЧАЯ АКТЫЎНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar27214
$a РАЗВІЦЦЁ АСОБЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar5371789
$a РЭАДАПТАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15347
$a САЦЫЯЛІЗАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26487
$a ПСІХАКАРЭКЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25722
$a ПРАГРАМЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar18101
$a МЕТАДЫ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3367695
$d Варшава
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 159.922.76-056.36
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 376.015.31-056.36-053.2
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 15.31.31
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 15.81.21
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.29.21
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$a Olechnowicz
$b H.
$g Hanna
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20141121
$g RCR
|