|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 is4500 |
001 |
BY-NLB-br0001140340 |
005 |
20150423193253.0 |
100 |
# |
# |
$a 20141016d2014 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a De/colonizing, (post)(anti)colonial, and indigenous education, studies, and theories
$f guest editors: Stephanie L. Daza and Eve Tuck
|
210 |
# |
# |
$a Philadelphia, PA
$c Routledge Taylor & Francis Group
$d 2014
|
215 |
# |
# |
$a С. [1], 306―415
$c іл.
$d 23 см
|
225 |
2 |
# |
$a Educational studies
$e a journal of the American Educational Studies Association
$x 0013-1946
$v vol. 50, № 4
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы артыкулаў
|
461 |
# |
1 |
$1 001BY-NLB-br293256
$1 2001
$v 2014,vol.50,№4
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43639
$a ГІСТОРЫЯ ПЕДАГОГІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36974
$a КАЛАНІЗАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar67702
$a ДЭКАЛАНІЗАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55318
$a ПОСТКАЛАНІЯЛЬНЫ ПЕРЫЯД
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14693
$a КАРЭННАЕ НАСЕЛЬНІЦТВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar19881
$a ДАСЛЕДАВАННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22987
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭОРЫІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar32719
$a Злучаныя Штаты Амерыкі
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a n-us
|
675 |
# |
# |
$a 37(73)(091)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.01(73)(091)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.91
$2 rugasnti
$v 6
|
702 |
# |
1 |
$a Daza
$b Stephanie L.
$4 340
|
702 |
# |
1 |
$a Tuck
$b Eve
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20141016
$g psbo
|