|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001094128 |
005 |
20141003093754.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-3-506-76728-8
|
100 |
# |
# |
$a 20140626d2009 m y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a ger
|
102 |
# |
# |
$a DE
$a CH
$a AT
|
105 |
# |
# |
$a y z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a la
|
200 |
1 |
# |
$a Bildung im Bermuda-Dreieck: Bologna ― Lissabon ― Berlin
$e eine Kritik der Bildungsreform
$f Ludwig A. Pongratz
|
210 |
# |
# |
$a Paderborn [etc.]
$c Ferdinand Schöningh
$d 2009
|
215 |
# |
# |
$a 169 c.
$d 24 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 154―169, бібліяграфія ў тэксце
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70833
$a РЭФОРМЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43639
$a ГІСТОРЫЯ ПЕДАГОГІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15231
$a КРЫТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31255
$a САЦЫЯЛЬНЫЯ ВЫНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar81624
$a БАЛОНСКІ ПРАЦЭС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar71271
$a 21 СТАГОДДЗЕ ПАЧАТАК
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1620149
$d Падэрборн
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3268189
$d Мюнхен
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3369768
$d Вена
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1754026
$d Цюрых
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.014.4(100)"20"
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.11
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.17
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.01
$2 rugasnti
$v 6
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar7696452
$a Pongratz
$b L. A.
$g Ludwig A.
$c педагогіка
$f нар. 1948
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20140626
$g psbo
|