|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001094097 |
005 |
20141001143436.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-3-407-25512-9
|
100 |
# |
# |
$a 20140626d2009 mp y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a ger
|
102 |
# |
# |
$a DE
$a CH
|
105 |
# |
# |
$a ah z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a gb
|
200 |
1 |
# |
$a Jugend ― Werte ― Medien
$e das Modell
$f herausgegeben von Gudrun Marci-Boehncke und Matthias Rath
|
210 |
# |
# |
$a Basel
$a Weinheim
$c Beltz
$d 2009
|
215 |
# |
# |
$a 207 c.
$c іл.
$d 24 см
|
225 |
1 |
# |
$a Beltz-Pädagogik
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 187―205
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar51913
$a ШКОЛЬНАЕ НАВУЧАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38137
$a ВУЧНІ АГУЛЬНААДУКАЦЫЙНЫХ УСТАНОЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46155
$a ПАЗНАВАЛЬНЫЯ ІНТАРЭСЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31774
$a СРОДКІ МАСАВАЙ ІНФАРМАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2233894
$a НАВУЧАЛЬНЫ ПРАЦЭС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2874139
$a ВЫХАВАННЯ МЕТАДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar18107
$a НАВУЧАННЯ МЕТАДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31782
$a СРОДКІ НАВУЧАННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar33745
$a ТЭХНІЧНЫЯ СРОДКІ НАВУЧАННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar37360
$a КАШТОЎНАСНЫЯ АРЫЕНТАЦЫІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar7311
$a Германія
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar6842668
$d Вайнхайм
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3350437
$d Базель
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a e-gx
|
675 |
# |
# |
$a 373.091.33-028.26(430)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.091.64(430):654.1
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.05
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.09
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 19.45.91
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.85.09
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.77
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.85.51
$2 rugasnti
$v 6
|
702 |
# |
1 |
$a Marci-Boehncke
$b Gudrun
$4 650
|
702 |
# |
1 |
$a Rath
$b Matthias
$4 650
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20140626
$g psbo
|