|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 is4500 |
001 |
BY-NLB-br0001053646 |
005 |
20200706141444.0 |
100 |
# |
# |
$a 20140409d2013 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a DE
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a School success
$f guest editors: Katariina Salmela-Aro, Ulrich Trautwein
|
210 |
# |
# |
$a Göttingen
$c Hogrefe
$d 2013
|
215 |
# |
# |
$a С. [3], 78—149
$c іл.
$d 28 см
|
225 |
2 |
# |
$a European psychologist
$e official organ of the European Federation of Psychologists' Associations (EFPA)
$x 1016-9040
$v vol. 18, № 2
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы артыкулаў
|
461 |
# |
1 |
$1 001BY-NLB-br292601
$1 2001
$v 2013,vol.18,№2
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22969
$a ПЕДАГАГІЧНАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55512
$a ПСІХАЛОГІЯ НАВУЧАННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31111
$a САЦЫЯЛЬНАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1669067
$a ПСІХОЛАГА-ПЕДАГАГІЧНЫЯ ПРАБЛЕМЫ
$2 DVNLB
|
675 |
# |
# |
$a 37.015.3(4)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 15.81.21
$v 6
$2 rugasnti
|
702 |
# |
1 |
$a Salmela-Aro
$b Katariina
$4 340
|
702 |
# |
1 |
$a Trautwein
$b Ulrich
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20140409
$g RCR
|