Discrete Choice Experiments in Marketing: use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement

Сохранено в:
Шифр документа: ИН223371,
Вид документа: Книги
Автор: Zwerina, K.
Опубликовано: Heidelberg , 1997
Физические характеристики: 173 p.
Язык: Английский
00000nam0a22000003ib4500
001 BY-NLB-br0000938981
005 20130424163025.0
100 # # $a 20130424d|||| |||||bel|50 ba 
101 0 # $a eng 
200 1 # $a Discrete Choice Experiments in Marketing  $e use of priors in efficient choice designs and their application to individual preference measurement 
210 # # $a Heidelberg  $d 1997 
215 # # $a 173 p. 
675 # # $a 3  $v 4 
700 # 1 $a Zwerina  $b K. 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20130424  $g psbo