|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0000923081 |
005 |
20130404151125.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-7-300-13361-4
|
100 |
# |
# |
$a 20130320d2011 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a chi
|
102 |
# |
# |
$a CN
|
105 |
# |
# |
$a c z 000yd
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Zhongguo jinxiandai jiaoyu sixiangshi
$d The history of Chinese modern educational thoughts
$f Zhu Yongxin
$z eng
|
210 |
# |
# |
$a Beijing
$c Long-Long Book House
$d 2011
|
215 |
# |
# |
$a 4, 8, 3, 2, 308, [2] c.
$c партр.
$d 24 см
|
225 |
1 |
# |
$a Zhu Yongxin jiaoyu zuopin
$d Works by Zhu Yongxin on education
$v 2
$z eng
|
300 |
# |
# |
$a Тэкст на кітайскай мове
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 302―306, бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
510 |
1 |
# |
$a The history of Chinese modern educational thoughts
$z eng
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22987
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭОРЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43639
$a ГІСТОРЫЯ ПЕДАГОГІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70833
$a РЭФОРМЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar13433
$a Кітай
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1628539
$d Пекін
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a a-cc
|
675 |
# |
# |
$a 37(510)(091)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.01
$2 rugasnti
$v 6
|
700 |
# |
0 |
$3 BY-SEK-ar5824566
$a Zhu Yongxin
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20130320
$g psbo
|