|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 ij4500 |
001 |
BY-NLB-br0000819396 |
005 |
20160829160339.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-83-232-2376-4
|
100 |
# |
# |
$a 20120706d2012 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a pol
$d eng
$d ger
$d fre
|
102 |
# |
# |
$a PL
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Percepcja słuchowa dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
$f Anna Jakoniuk-Diallo
|
210 |
# |
# |
$a Poznań
$c Wydawnictwo Naukowe UAM
$d 2012
|
215 |
# |
# |
$a 250, [1] c.
$c іл., каляр. іл.
$d 24 см
|
225 |
2 |
# |
$a Seria "Psychologia i pedagogika"
$f Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
$x 0083-4254
$v № 168
|
300 |
# |
# |
$a Рэзюмэ на англійскай, нямецкай, французскай мовах
|
320 |
# |
# |
$a Бібіляграфія: с. 230—243
|
461 |
# |
1 |
$1 001BY-NLB-br293113
$1 2001
$v 2012,№168
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2397510
$a РАЗУМОВАЯ АДСТАЛАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46763
$a ПСІХАФІЗІЧНАЕ РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar30617
$a СЛЫХ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar30619
$a СЛЫХАВОЕ ЎСПРЫМАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2187323
$a ПАРУШЭННІ СЛЫХУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31550
$a СПЕЦЫЯЛЬНЫЯ АДУКАЦЫЙНЫЯ ЎСТАНОВЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2529
$a ДЗЕЦІ З АСАБЛІВАСЦЯМІ ПСІХАФІЗІЧНАГА РАЗВІЦЦЯ
$2 DVNLB
|
675 |
# |
# |
$a 159.922.76-056.36
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 612.85
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 376-056.36
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 15.31.31
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.29.05
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$a Jakoniuk-Diallo
$b Anna
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20120706
$g psbo
|