Камерцыйная рэклама на беларускім тэлебачанні як сродак уздзеяння на эканамічныя паводзіны спажыўцоў / Ю. М. Цітова // Весці БДПУ : штоквартальны навукова-метадычны часопіс. — 2012. ― № 1. ― С. 50―54

Сохранено в:
Шифр документа: 3Н//917234(050), 3Н//917235(050), ##3Н//327068(055),
Вид документа: Статьи
Автор: Цітова, Ю. М.
Физические характеристики: : табл.
Язык: Белорусский
Предмет:
00000caa2a2200000 iz4500
001 BY-NLB-br0000817473
005 20130430190633.2
100 # # $a 20120628d2012 kf y0bely50 ca 
101 0 # $a bel  $d eng 
102 # # $a BY 
105 # # $a a z 000yy 
109 # # $a aa 
200 1 # $a Камерцыйная рэклама на беларускім тэлебачанні як сродак уздзеяння на эканамічныя паводзіны спажыўцоў  $f Ю. М. Цітова 
215 # # $c табл. 
300 # # $a Рэзюмэ на англійскай мове. Рэферат ў канцы часопіса 
463 # 0 $1 001BY-NLB-br626770  $1 2001   $v 2012. ― № 1. ― С. 50―54 
606 0 # $3 BY-NLB-ar38619  $a ЭКАНАМІЧНАЯ САЦЫЯЛОГІЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar33125  $a ТЭЛЕБАЧАННЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar34243  $a ГАНДЛЁВАЯ РЭКЛАМА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar27904  $a РЭКЛАМА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar24929  $a СПАЖЫЎЦЫ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar49240  $a ЭКАНАМІЧНЫЯ ПАВОДЗІНЫ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar47613  $a САЦЫЯЛЬНАЯ КАМУНІКАЦЫЯ  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar77428  $a Беларусь, Рэспубліка  $2 BY-auth 
615 # # $a Белорусский национальный документ 
660 # # $a e-bw 
675 # # $a 316.77:659.1(476)  $v 4 
686 # # $a 04.51.54  $2 rugasnti  $v 6 
686 # # $a 19.61.75  $2 rugasnti  $v 6 
686 # # $a 19.45  $2 rugasnti  $v 6 
700 # 1 $a Цітова  $b Ю. М. 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20120628  $g psbo