|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000810882 |
005 |
20120710141500.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-92-31-04212-6
|
100 |
# |
# |
$a 20120613d2011 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Transforming education
$e the power of ICT policies
|
210 |
# |
# |
$a Paris
$c UNESCO
$d 2011
|
215 |
# |
# |
$a [3], 237 c.
$c табл., схем.
$d 30 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 219―237, бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14251
$a КАМП'ЮТАРЫЗАЦЫЯ НАВУЧАЛЬНАГА ПРАЦЭСУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar33745
$a ТЭХНІЧНЫЯ СРОДКІ НАВУЧАННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3319568
$a ІНФАРМАТЫЗАЦЫЯ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar47295
$a Сінгапур, дзяржава
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar19553
$a Намібія
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar43513
$a Іарданія
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar48454
$a Уругвай, дзяржава
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar68426
$a Руанда, дзяржава
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1622749
$d Парыж
$a Францыя
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a a-si
|
660 |
# |
# |
$a f-sx
|
660 |
# |
# |
$a a-jo
|
660 |
# |
# |
$a s-uy
|
660 |
# |
# |
$a f-rw
|
675 |
# |
# |
$a 37.091.33-027.22:004(100)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.85
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.85.51
$2 rugasnti
$v 6
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar176178
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20120613
$g psbo
|