Выбор инструментов PR в контексте развития странового маркетинга Республики Беларусь / Лилия Савицкая // Журналістыка ― 2009 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 11-й Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, прысвечанай 65-годдзю факультэта журналістыкі (3―4 снежня 2009 г.) / [рэдкалегія: С. В. Дубовік (адказны рэдактар) і інш.]. — Мінск, 2009. — С. 164―167

Сохранено в:
Шифр документа: 1Н//199859(039), 1Н//199860(039), 1Н//648297(039), 1Н//881764(039),
Вид документа: Статьи
Автор: Савицкая, Л.
Язык: Русский
Предмет:
00000caa2a2200000 ic4500
001 BY-NLB-br0000808935
005 20170531092121.5
100 # # $a 20120608d2009 kf y0rusy50 ca 
101 0 # $a rus 
102 # # $a BY 
105 # # $a y z 100yy 
109 # # $a aa 
200 1 # $a Выбор инструментов PR в контексте развития странового маркетинга Республики Беларусь  $f Лилия Савицкая 
304 # # $a В конце сборника автор: Савіцкая Лілія Аляксееўна 
463 # 0 $1 001BY-NLB-br0000432982  $1 2001   $v С. 164―167 
606 0 # $3 BY-NLB-ar31773  $a СРЕДСТВА МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar3350713  $a PR-КОММУНИКАЦИЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar1619943  $a МАРКЕТИНГ СТРАНЫ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar12066  $a ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar17660  $a МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar11460  $a ИМИДЖ  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar77427  $a Беларусь, Республика  $2 BY-auth 
615 # # $a Белорусский национальный документ 
660 # # $a e-bw 
675 # # $a 070(476)  $v 4 
675 # # $a 316.6(476)  $v 4 
686 # # $a 19.45.91  $2 rugasnti  $v 6 
686 # # $a 19.51.51  $2 rugasnti  $v 6 
686 # # $a 04.51.54  $2 rugasnti  $v 6 
700 # 1 $a Савицкая  $b Л.  $g Лилия 
712 1 0 $3 BY-NLB-ar3330452  $a "Журналістыка — 2009"  $g міжнародная навукова-практычная канферэнцыя  $d 11  $e Мінск  $4 475 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20120608  $g psbo