|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000750080 |
005 |
20130304155837.0 |
022 |
# |
# |
$b CI-2011/WS/5
|
100 |
# |
# |
$a 20120206d2011 m u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a UNESCO ICT competency framework for teachers
$e version 2.0
|
210 |
# |
# |
$a Paris
$c UNESCO
$d 2011
|
215 |
# |
# |
$a III, 92 c.
$c табл., схем.
$d 29 см
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый: с. 90―92
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14251
$a КАМП'ЮТАРЫЗАЦЫЯ НАВУЧАЛЬНАГА ПРАЦЭСУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2653916
$a ПРАФЕСІЙНАЯ КАМПЕТЭНТНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35570
$a НАСТАЎНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar4278474
$a ІНФАРМАЦЫЙНАЯ КАМПЕТЭНТНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2282891
$a НАВУЧАЛЬНА-МЕТАДЫЧНЫ ДАПАМОЖНІК ДЛЯ НАВУЧЭНЦАЎ
$2 BYGNR
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1622749
$d Парыж
$a Францыя
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.018.43:004(072)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.85
$2 rugasnti
$v 6
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar176178
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20120206
$g psbo
|