|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0000709883 |
005 |
20111205092807.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-2-35327-110-8
|
100 |
# |
# |
$a 20111027d2011 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a fre
|
102 |
# |
# |
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a La langue française parlée complétée (LPC)
$e fondements et perspectives
$f sous la direction de Jacqueline Leybaert
|
210 |
# |
# |
$a Marseille
$c Solal
$d 2011
|
215 |
# |
# |
$a 270 c.
$c іл.
$d 24 cм
|
225 |
1 |
# |
$a Troubles du développement psychologique et des apprentissages
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы раздзелаў, бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнікі: с. 261―270
|
517 |
1 |
# |
$a LPC
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar7803
$a ГЛУХІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar30461
$a СЛАБЫЯ НА СЛЫХ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar75277
$a КАМУНІКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36503
$a ФРАНЦУЗСКАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar27230
$a ГУТАРКОВАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar49475
$a МОВА ЖЭСТАЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar49934
$a АРТЫКУЛЯЦЫЯ (лінгв.)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar81044
$a УСПРЫМАННЕ МОВЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36256
$a ФАНАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26489
$a ПСІХАЛІНГВІСТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar4607079
$a CUED SPEECH
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1599971
$d Марсель
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 811.133.1'221.24/.5:81-25
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 81'23
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.29
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.23
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.37
$2 rugasnti
$v 6
|
702 |
# |
1 |
$a Leybaert
$b Jacqueline
$4 651
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20111027
$g psbo
|