Социальное партнерство как активный компонент маркетинговых коммуникаций публичной библиотеки / О. Ю. Алексеенко // Бібліяпанарама : БП : iнфармацыйна-аналітычнае выданне / УК "Абласная бiблiятэка імя М. Горкага", Аддзел бібліятэказнаўства. — Брэст, 2005―. — 2011. — Вып. 15. — С. 54—58
Сохранено в:
Вид документа: | |
---|---|
Автор: | Алексеенко, О. Ю. |
Язык: | Русский |
Предмет: |
2011, Вып.15
Всего : 1 , доступно: 1 | Доступно Заказать | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
2011, Вып.15
Всего : 1 , доступно: 1 | Доступно Заказать | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|