|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000633898 |
005 |
20110413100411.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-92-3-104179-2
|
100 |
# |
# |
$a 20110209d2010 mw u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a ab hj 001yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a ga
|
200 |
1 |
# |
$a Sandwatch
$e adapting to climate change and educating for sustainable development
$f Gillian Cambers and Paul Diamond
|
205 |
# |
# |
$a Revised and expanded ed.
|
210 |
# |
# |
$a Paris
$c UNESCO
$d 2010
|
215 |
# |
# |
$a 136 c.
$c іл.
$d 26 см
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый: с. 103―106
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 101―102
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнікі: с. 124―136
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35460
$a УСТОЙЛІВАЕ РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38425
$a ЭКАЛАГІЧНЫЯ ПЛАНЫ І ПРАГРАМЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38391
$a МАНІТОРЫНГ НАВАКОЛЬНАГА АСЯРОДДЗЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22433
$a АХОВА НАВАКОЛЬНАГА АСЯРОДДЗЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar57880
$a ПРЫБЯРЭЖНЫЯ ЗОНЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2828529
$a ПЛЯЖЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar11328
$a ЗМЯНЕННІ КЛІМАТУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38385
$a ЭКАЛАГІЧНАЕ ВЫХАВАННЕ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar11442
$a НАВУКОВА-ПАЗНАВАЛЬНАЯ ІЛЮСТРАЦЫЯ
$2 BYGNR
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1622749
$d Парыж
$a Францыя
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 502.131.1(210.5)(083.94)(084)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.015.31:502/504(083.94)(084)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 87.03.17
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 87.05.31
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 87.01.45
$2 rugasnti
$v 6
|
701 |
# |
1 |
$a Diamond
$b Paul
$4 070
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-132107
$a Cambers
$b G.
$g Gillian
$4 070
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar176178
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$4 650
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20110209
$g psbo
|