|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0000550282 |
005 |
20100930140316.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-0-521-88337-5
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20100913d2009 f y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a j 001yy
|
109 |
# |
# |
$a ga
|
200 |
1 |
# |
$a The Cambridge handbook of child language
$f edited by Edith L. Bavin
|
210 |
# |
# |
$a New York [etc.]
$c Cambridge University Press
$d 2009
|
215 |
# |
# |
$a XI, 596 c.
$c іл.
$d 26 см
|
225 |
1 |
# |
$a Cambridge handbooks in linguistics
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 473―584, бібліяграфія ў канцы раздзелаў
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 585―596
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9024
$a ДЗІЦЯЧАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3212933
$a ЗАСВАЕННЕ МОВЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar27210
$a РАЗВІЦЦЁ МАЎЛЕННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar40122
$a МОЎНАЯ КАМПЕТЭНЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26489
$a ПСІХАЛІНГВІСТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36256
$a ФАНАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar18998
$a МАРФАЛОГІЯ (лінгв.)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar30133
$a СІНТАКСІС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar29721
$a СЕМАНТЫКА (лінгв.)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50846
$a ПАРУШЭННІ МАЎЛЕННЯ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2286650
$a НАВУЧАЛЬНЫ ДАПАМОЖНІК ДЛЯ ВНУ
$2 BYGNR
|
675 |
# |
# |
$a 81'276-053.2(075.8)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 81'23-053.2(075.8)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.27
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.29
$2 rugasnti
$v 6
|
702 |
# |
1 |
$a Bavin
$b Edith Laura
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20100913
$g psbo
|