|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000518974 |
005 |
20100805135807.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-92-9189-078-1
|
022 |
# |
# |
$b UIS/TD/09-04
|
100 |
# |
# |
$a 20100614d2009 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a CA
|
105 |
# |
# |
$a a g 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a ha
|
200 |
1 |
# |
$a Guide to measuring information and communication technologies (ICT) in education
|
210 |
# |
# |
$a Montreal
$c UNESCO-UIS
$d 2009
|
215 |
# |
# |
$a 137 c.
$c табл.
$d 28 см
|
225 |
1 |
# |
$a Technical paper
$f UNESCO Institute for Statistics
$v № 2
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый: с. 110―131
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 94―95, бібліяграфія ў тэксце
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2879444
$a ІНФАРМАЦЫЙНА-КАМУНІКАЦЫЙНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2135668
$a СТАТЫСТЫКА АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar18097
$a МЕТАДАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14251
$a КАМП'ЮТАРЫЗАЦЫЯ НАВУЧАЛЬНАГА ПРАЦЭСУ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2438454
$a ПРАКТЫЧНЫ ДАПАМОЖНІК
$2 BYGNR
|
675 |
# |
# |
$a 37.091.33-027.22:004(035)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.012.4(035)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.73
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.85
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.85.09
$2 rugasnti
$v 6
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar183337
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$b Institute for Statistics
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20100614
$g psbo
|