Асноўныя віды сугестыўнага ўздзеяння ў сучаснай друкаванай беларускай рэкламе / Святлана Бушкова // Міфалогія ― фальклор ― літаратура: праблемы паэтыкi : зборнік навуковых прац / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт, Філалагічны факультэт, Кафедра тэорыі літаратуры, Кафедра беларускай літаратуры i культуры. — Мінск, 2002―. — 2009. ― Вып. 7. ― С. 163―167

Сохранено в:
Шифр документа: 3Н//673678(050), 3Н//673679(050), ##3Н//380325(055),
Вид документа: Статьи
Автор: Бушкова, С.
Язык: Белорусский
Предмет:
00000caa2a2200000 ic4500
001 BY-NLB-br0000454474
005 20130430185236.9
100 # # $a 20100216d2009 fk y0bely50 ca 
101 0 # $a bel 
102 # # $a BY 
105 # # $a y z 000yy 
109 # # $a aa 
200 1 # $a Асноўныя віды сугестыўнага ўздзеяння ў сучаснай друкаванай беларускай рэкламе  $f Святлана Бушкова 
320 # # $a Бібліяграфія: 5 назв. 
463 # 0 $1 001BY-NLB-br637209  $1 2001   $v 2009. ― Вып. 7. ― С. 163―167 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2715569  $a СУГЕСТЫЎНАЯ ЛІНГВІСТЫКА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar3726  $a БЕЛАРУСКАЯ МОВА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar49489  $a МОВА РЭКЛАМЫ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar78986  $a ДРУКАВАНАЯ РЭКЛАМА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar11290  $a ВЫДАННІ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar26489  $a ПСІХАЛІНГВІСТЫКА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-052189484  $a РЭКЛАМНЫЯ ТЭКСТЫ  $2 DVNLB 
615 # # $a Белорусский национальный документ 
675 # # $a 811.161.3'23  $v 4 
686 # # $a 16.41.21  $2 rugasnti  $v 6 
686 # # $a 16.21.29  $2 rugasnti  $v 6 
686 # # $a 16.21.55  $2 rugasnti  $v 6 
700 # 1 $a Бушкова  $b С.  $g Святлана 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20100216  $g psbo