|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 is4500 |
001 |
BY-NLB-br0000222893 |
005 |
20081202135417.0 |
100 |
# |
# |
$a 20081003d2008 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
$d eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Interdisciplinary approaches to educational reform within a Foucaultian framework
$f introduction: Shaireen Rasheed
|
210 |
# |
# |
$a Philadelphia [etc.]
$c Taylor & Francis
$d 2008
|
215 |
# |
# |
$a 94 с.
$c іл.
$d 23 см
|
225 |
1 |
# |
$a Educational studies
$e a journal of the American Educational Studies Association
$e special issue
$x 0013-1946
$v vol. 44, № 1
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы артыкулаў
|
461 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br293256
$1 2001
$v 2008,vol.44,№1
|
600 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar2280461
$a Фуко
$b М.
$g Мішэль
$c філосаф
$f 1926—1984
$2 BY-auth
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70833
$a РЭФОРМЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21226
$a АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36507
$a ФРАНЦУЗСКАЯ ФІЛАСОФІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36028
$a ФІЛОСАФЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar48625
$a ФІЛАСОФСКІЯ ВУЧЭННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23025
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ДАСЛЕДАВАННІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar32719
$a Злучаныя Штаты Амерыкі
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a n-us
|
675 |
# |
# |
$a 37.014.3(73):1(44)(092)Foucault M.
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.07
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.07.05
$2 rugasnti
$v 6
|
702 |
# |
1 |
$a Rasheed
$b Shaireen
$4 080
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20081003
$g psbo
|