|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0000201483 |
005 |
20240716124018.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-674-50940-4
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20150627d1981 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a y z 001yd
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Language and learning
$e the debate between Jean Piaget and Noam Chomsky
$f edited by Massimo Piattelli-Palmarini
|
210 |
# |
# |
$a Cambridge
$c Harvard University Press
$d 1981
|
215 |
# |
# |
$a XXXVII, 409 c.
$d 24 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў заўвагах: с. 380―397
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 399―409
|
600 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar111740
$a Хомский
$b Н.
$g Ноам
$f род. 1928
$2 BY-auth
|
600 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar2635621
$a Пиаже
$b Ж.
$g Жан
$c психолог
$f 1896—1980
$2 BY-auth
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar13734
$a КАГНІТЫЎНАЯ ЛІНГВІСТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26489
$a ПСІХАЛІНГВІСТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2283
$a АМЕРЫКАНСКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar40104
$a МОВАЗНАЎЦЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38051
$a ШВЕЙЦАРСКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35210
$a РАЗУМОВАЕ РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3237622
$a ВЫВУЧЭННЕ МОВЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26529
$a ПСІХОЛАГІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36028
$a ФІЛОСАФЫ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar4662068
$a МАТЭРЫЯЛЫ КАНФЕРЭНЦЫІ, З'ЕЗДА, СІМПОЗІУМА
$2 BYGNR
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1812025
$d Кембрыдж
$a Злучаныя Штаты Амерыкі
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 81'23(06)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.29
$v 6
$2 rugasnti
|
702 |
# |
1 |
$a Piattelli-Palmarini
$b M.
$g Massimo
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20240716
$g RCR
|