Education for livelihoods and civic participation in post-conflict countries: conceptualizing a holistic approach to TVET planning and programming in Sub-Saharan Africa

Сохранено в:
Шифр документа: 1И//102410К(039),
Вид документа: Документы международных организаций
Автор: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. International Centre for Technical and Vocational Education and Training
Опубликовано: Bonn : UNESCO-UNEVOC , 2007
Физические характеристики: V, 30 c. ; 30 см
Язык: Английский
Серия: Discussion paper series 3
Предмет:
00000cam0a2200000 ii4500
001 BY-NLB-br0000193298
005 20081016100036.0
100 # # $a 20080619d2007 m u0bely50 ba 
101 0 # $a eng 
102 # # $a DE 
105 # # $a y z 000yy 
109 # # $a ra  $a ja 
200 1 # $a Education for livelihoods and civic participation in post-conflict countries  $e conceptualizing a holistic approach to TVET planning and programming in Sub-Saharan Africa 
210 # # $a Bonn  $c UNESCO-UNEVOC  $d 2007 
215 # # $a V, 30 c.  $d 30 см 
225 1 # $a Discussion paper series  $x 1817-0374  $v 3 
320 # # $a Бібліяграфія: с. 26―30 
606 0 # $3 BY-NLB-ar24809  $a ПАСЛЯВАЕННЫ ПЕРЫЯД  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2716775  $a АДНАЎЛЕННЕ (на выключэнне)  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar26287  $a ПРАФЕСІЙНАЯ АДУКАЦЫЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar26279  $a ПРАФЕСІЙНА-ТЭХНІЧНАЯ АДУКАЦЫЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar21226  $a АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar54760  $a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar3256  $a Афрыка  $2 BY-auth 
660 # # $a f 
675 # # $a 377.014(6)  $v 4  $z rus 
675 # # $a 338.246.88(6)  $v 4  $z rus 
686 # # $a 14.33.01  $2 rugasnti  $v 5 
686 # # $a 14.31  $2 rugasnti  $v 5 
686 # # $a 06.52.17  $2 rugasnti  $v 5 
710 0 2 $3 BY-NLB-ar2853933  $a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization  $b International Centre for Technical and Vocational Education and Training  $4 070 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20080619  $g psbo