|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000189796 |
005 |
20130304153325.0 |
010 |
# |
# |
$a 5-902116-14-7
|
100 |
# |
# |
$a 20080611d2005 p u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a RU
|
105 |
# |
# |
$a a j 000yy
|
109 |
# |
# |
$a gb
$a ga
|
200 |
1 |
# |
$a ICTs for secondary education
$e specialized training course
$f [authors: Piet Kommers, Margriet Simmerling]
$g UNESCO Moscow Office
|
210 |
# |
# |
$a Moscow
$c IITE
$c Education-Service
$d 2005
|
215 |
# |
# |
$a 94 c.
$c іл.
$d 30 см
|
225 |
1 |
# |
$a IITE training materials
$f UNESCO Institute for Information Technologies in Education
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 85―94
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14251
$a КАМП'ЮТАРЫЗАЦЫЯ НАВУЧАЛЬНАГА ПРАЦЭСУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31746
$a СЯРЭДНЯЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar34567
$a ТРЭНІНГ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar33745
$a ТЭХНІЧНЫЯ СРОДКІ НАВУЧАННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3319568
$a ІНФАРМАТЫЗАЦЫЯ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2282891
$a НАВУЧАЛЬНА-МЕТАДЫЧНЫ ДАПАМОЖНІК ДЛЯ НАВУЧЭНЦАЎ
$2 BYGNR
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2504553
$d Масква
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 373.5.091.33-027.22:004(072)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.85
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.85.25
$2 rugasnti
$v 5
|
701 |
# |
1 |
$a Kommers
$b Piet
$4 070
|
701 |
# |
1 |
$a Simmerling
$b Margriet
$4 070
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar176178
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$4 650
|
711 |
0 |
1 |
$3 BY-SEK-637163
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$b Institute for Information Technologies in Education
$c Масква
|
711 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar2665989
$a Организация Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры
$b Представительство в Российской Федерации
$b Московское бюро
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20080611
$g psbo
|