|
|
|
|
|
00000caa2a2200000 iz4500 |
001 |
BY-NLB-br0000189739 |
005 |
20170504140649.0 |
100 |
# |
# |
$a 20080610d2005 wk y0bely50 ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a y z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a la
|
122 |
2 |
# |
$a d2003||||
$a d2005||||
|
200 |
1 |
# |
$a З вопыту прафесійнай падрыхтоўкі кадраў для сферы культуры і мастацтва і рэалізацыі мастацкіх адукацыйных праграм на прыкладзе беларускіх і замежных творчых навучальных устаноў (у кантэксце мадэрнізацыі асноўных прынцыпаў сістэмы мастацкай адукацыі)
$e (Па матэрыялах перыядычнага друку за 2003 ― першую палову 2005 г.)
$f Мазура В. Я.
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: 26 назв.
|
463 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br491040
$1 2001
$v 2005. ― Вып. 4. ― С. 57―91
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar48898
$a МАСТАЦКАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26287
$a ПРАФЕСІЙНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21226
$a АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46013
$a ПЕРЫЯДЫЧНЫ ДРУК
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45547
$a УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar18665
$a МАДЭРНІЗАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55614
$a ВНУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10778
$a ЗАМЕЖНЫЯ КРАІНЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar24032
$a ПАДРЫХТОЎКА КАДРАЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar71271
$a 21 СТАГОДДЗЕ ПАЧАТАК
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar77428
$a Беларусь, Рэспубліка
$2 BY-auth
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2903912
$a ПУБЛІКАЦЫЯ СУПРАЦОЎНІКА НББ
$2 BYGNR
|
675 |
# |
# |
$a 378:008(476+100)"2003/2005"
$v 4
|
675 |
# |
# |
$a 378:7.07(476+100)"2003/2005"
$v 4
|
686 |
# |
# |
$a 13.15.63
$v 5
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 18.15.63
$v 5
$2 rugasnti
|
690 |
# |
# |
$a Нацыянальная бібліятэка Беларусі ў друку
$2 nlbudr
$9 BY-HM0000
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar2919375
$a Мазура
$b В. Я.
$g Вольга Яўгеньеўна
$c бібліёграф
$f нар. 1946
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20080610
$g psbo
|
856 |
4 |
# |
$u http://content.nlb.by/content/dav/nlb/DDC/DED/B/nbb_print/nbb_in_print_00144.pdf
|