|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000178363 |
005 |
20080808091413.0 |
022 |
# |
# |
$b ED-2005/WS/66
|
100 |
# |
# |
$a 20080512d2005 f u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a y j 010yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a ha
$a ca
|
200 |
1 |
# |
$a Guidelines and recommendations for reorienting teacher education to address sustainability
|
210 |
# |
# |
$a Paris
$c UNESCO
$d 2005
|
215 |
# |
# |
$a 74 c.
$d 30 см
|
225 |
1 |
# |
$a Education for sustainable development in action
$e technical paper
$v N 2
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 61―68
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23001
$a ПЕДАГАГІЧНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2720
$a ПЕДАГОГІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35460
$a УСТОЙЛІВАЕ РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38379
$a ЭКАЛАГІЧНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar47667
$a САЦЫЯЛЬНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45947
$a ПЕДАГАГІЧНАЯ ПАДРЫХТОЎКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45943
$a ПЕДАГАГІЧНАЯ АРЫЕНТАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar59793
$a ПРАКТЫЧНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar49150
$a ЭКАЛАГІЧНЫЯ ВЕДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21226
$a АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
$2 DVNLB
|
675 |
# |
# |
$a 377.8/378.016:502(083.132)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.015.31:57.081.1(083.132)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.79
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.45
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 87.01.45
$2 rugasnti
$v 5
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar176178
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$4 070
|
711 |
0 |
0 |
$3 BY-NLB-ar2855501
$a "Десятилетие образования в интересах устойчивого развития"
$g программа
$c 2005—2014
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20080512
$g psbo
|