|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000146177 |
005 |
20130715173305.0 |
100 |
# |
# |
$a 20080214d2006 m u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a a i 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a ja
$a la
|
122 |
2 |
# |
$a d1999||||
$a d2007||||
|
200 |
1 |
# |
$a Strong foundations
$e early childhood care and education
$e summary
|
210 |
# |
# |
$a Paris
$c UNESCO
$d 2006
|
215 |
# |
# |
$a 40 c.
$c іл.
$d 28 см
|
225 |
1 |
# |
$a EFA global monitoring report
$v 2007
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2680948
$a ДАШКОЛЬНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9871
$a ДАШКОЛЬНАЕ ВЫХАВАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9869
$a ДАШКОЛЬНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar7373896
$a ДЗЕЦІ РАННЯГА ЎЗРОСТУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31133
$a САЦЫЯЛЬНАЯ ЗАСЦЯРОГА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31151
$a САЦЫЯЛЬНЫЯ ПРАБЛЕМЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1793558
$a ГЕНДАРНАЯ САЦЫЯЛІЗАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar20011
$a ПАЧАТКОВАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3364357
$a 20 СТАГОДДЗЕ 90-я ГАДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-SEK-ar5378325
$a 21 СТАГОДДЗЕ 10-я ГАДЫ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1622749
$d Парыж
$a Францыя
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 373.2/.3.014(100)"199/200"
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 364.4-053.4(100)"199/200"
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.23.01
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.17
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 04.21.81
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.01
$2 rugasnti
$v 6
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar176178
$a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
$4 070
|
712 |
0 |
1 |
$3 BY-SEK-621666
$a Working Group on Education for All
$4 650
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20080214
$g psbo
|