Task complexity, the cognition hypothesis, and second language instruction / guest editors: Peter Robinson and Roger Gilabert

Сохранено в:
Вид документа: Периодические издания
Опубликовано: Berlin New York : Mouton de Gruyter , 2007
Физические характеристики: С. [7], 162―284 : іл. ; 23 см
Язык: Английский
Серия: International review of applied linguistics in language teaching vol. 45, № 3
Предмет:
00000cam2a2200000 is4500
001 BY-NLB-br0000118130
005 20211007181717.0
100 # # $a 20071127d2007 k y0bely50 ba 
101 0 # $a eng 
102 # # $a DE  $a US 
105 # # $a a z 000yy 
109 # # $a aa 
200 1 # $a Task complexity, the cognition hypothesis, and second language instruction  $f guest editors: Peter Robinson and Roger Gilabert 
210 # # $a Berlin  $a New York  $c Mouton de Gruyter  $d 2007 
215 # # $a С. [7], 162―284  $c іл.  $d 23 см 
225 2 # $a International review of applied linguistics in language teaching  $e IRAL  $x 0019-042X  $v vol. 45, № 3 
320 # # $a Бібліяграфія ў канцы артыкулаў 
461 # 1 $1 001BY-NLB-br292676  $1 2001   $v 2007,vol.45,№3 
606 0 # $3 BY-NLB-ar11819  $a ЗАМЕЖНЫЯ МОВЫ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2255143  $a НАВУЧАННЕ МОВЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar25335  $a ВЫКЛАДАННЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar10602  $a ЗАДАННІ  $2 DVNLB 
675 # # $a 37.016:81'243  $v 4  $z rus 
675 # # $a 81'243  $v 4  $z rus 
686 # # $a 16.41  $v 5  $2 rugasnti 
686 # # $a 16.31.51  $v 5  $2 rugasnti 
702 # 1 $a Robinson  $b P.  $g Peter  $4 340 
702 # 1 $a Gilabert  $b R.  $g Roger  $4 340 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20071127  $g psbo