|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 id4500 |
001 |
BY-NLB-br0000111835 |
005 |
20080514101719.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-3-03910-373-7
|
100 |
# |
# |
$a 20071114d2007 k y0bely50 ||||ba
|
101 |
0 |
# |
$a ger
|
102 |
# |
# |
$a DE
|
105 |
# |
# |
$a y v 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ab
$a aa
$a la
|
200 |
1 |
# |
$a Pädagogik zwischen Idealisierung und Ignoranz
$e eine Kritik der Theorie, Praxis und Rezeption Paulo Freires
$f Martin Stauffer
|
210 |
# |
# |
$a Bern
$c Peter Lang
$d 2007
|
215 |
# |
# |
$a XIV, 265, [5] с.
|
225 |
1 |
# |
$a Explorationen
$e Studien zur Erziehungswissenschat
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 241—265
|
600 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar2763519
$a Фрейре
$b П.
$g Пауло
$f 1921—1997
$2 BY-auth
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22967
$a ПЕДАГОГІКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22987
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭОРЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar85677
$a БРАЗІЛЬСКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15231
$a КРЫТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar6235
$a ВЫХАВАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2720
$a ПЕДАГОГІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar4456
$a Бразілія, дзяржава
$2 BY-auth
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar41901
$a БІЯГРАФІЧНЫЯ ЗВЕСТКІ
$2 BYGNR
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2797369
$a ЗАМЕЖНАЯ ДЫСЕРТАЦЫЯ
$2 BYGNR
|
660 |
# |
# |
$a s-bl
|
675 |
# |
# |
$a 371.4.022(81)(091)Freire P.(043.5)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 929(81)Freire P."1921/1997":37(043.5)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.013(81)(091)"19"(043.5)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.95
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.91
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.07.05
$2 rugasnti
$v 5
|
700 |
# |
1 |
$a Stauffer
$b Martin
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20071114
$g psbo
|