|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000109003 |
005 |
20071218132227.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-0-8213-7017-9
|
010 |
# |
# |
$a 0-8213-7017-0
|
100 |
# |
# |
$a 20071109d2007 m u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a io 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a qa
|
200 |
1 |
# |
$a Toward high-quality education in Peru
$e standards, accountability, and capacity building
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 2007
|
215 |
# |
# |
$a XVII, 147 с.
$c табл., дыягр.
$d 26 см
|
225 |
1 |
# |
$a A World Bank country study
$x 0253-2123
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 141―147. Бібліяграфія таксама ў падрадковых заўвагах
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2131524
$a ЭТНАКУЛЬТУРНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50449
$a ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119588
$a АДУКАЦЫЙНЫ СТАНДАРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2708512
$a АДУКАЦЫЙНЫ ПАТЭНЦЫЯЛ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar23385
$a Перу
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.014(85)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.15
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$2 rugasnti
$v 5
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20071109
$g psbo
|