|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0000088907 |
005 |
20071108143945.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-8213-4813-2
|
100 |
# |
# |
$a 20070917d2000 m u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a oih 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
$a pa
$a qa
|
122 |
2 |
# |
$a d1989||||
$a d1999||||
|
200 |
1 |
# |
$a Hidden challenges to education systems in transition economies
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 2000
|
215 |
# |
# |
$a X, 133 p.
$c tab., fig.
$d 28 см
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый: с. 130―133
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 126―129
|
421 |
# |
0 |
$1 2001
$a Hidden challenges to education systems in transition economies
$e executive summary
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70833
$a РЭФОРМЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50449
$a ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36048
$a ФІНАНСАВАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23289
$a ПЕРАХОДНЫ ПЕРЫЯД
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50918
$a АДУКАЦЫЙНЫ ЎЗРОВЕНЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar48647
$a ФІНАНСАВАЯ ДАПАМОГА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2188385
$a АФІЦЫЙНАЯ ДАПАМОГА НА РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar44684
$a ТРАНСНАЦЫЯНАЛЬНЫЯ БАНКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar763
$a 20 СТАГОДДЗЕ КАНЕЦ
$2 DVNLB
|
675 |
# |
# |
$a 37.014.3(4/5)"19":339.96(083.4)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.014.54(4/5)"19":339.96(083.4)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.15
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.75
$2 rugasnti
$v 5
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.17
$2 rugasnti
$v 5
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20070917
$g psbo
|