|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001485598 |
005 |
20211110102627.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-449-36321-5
|
100 |
# |
# |
$a 20180810d2013 m y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a da
|
200 |
1 |
# |
$a A theory of fun for game design
$f Raph Koster
$g [foreword by Will Wright]
|
205 |
# |
# |
$a 2nd ed.
|
210 |
# |
# |
$a Sebastopol
$c O'Reilly Media
$d 2013
|
215 |
# |
# |
$a XVIII, 279 с.
$c іл.
$d 24 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў заўвагах: с. 230―279
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar11216
$a ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar81855
$a ДЫЗАЙН (камп'ютар. графіка)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2750183
$a ГУЛЬНЯВАЯ КУЛЬТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2736020
$a ПСІХАЛОГІЧНЫЯ АСНОВЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar27214
$a РАЗВІЦЦЁ АСОБЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31371
$a САЦЫЯЛАГІЧНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14105292
$a ГУЛЬНЯВЫ ДЫЗАЙН
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar11442
$a НАВУКОВА-ПАЗНАВАЛЬНАЯ ІЛЮСТРАЦЫЯ
$2 BYGNR
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2438454
$a ПРАКТЫЧНЫ ДАПАМОЖНІК
$2 BYGNR
|
675 |
# |
# |
$a 794.01/.02(035)(084)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794(035)(084)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 13.21.07
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 13.21.08
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 04.51.63
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 15.81.99
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 28.17.33
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13351774
$a Koster
$b R.
$g Raph
$c камп'ютарныя гульні
$f нар. 1971
|
702 |
# |
1 |
$a Wright
$b Will
$4 080
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20180810
$g RCR
|